Att blogga på natten...

Sömnlösa nätter...

Det är lite utav min specialitet.
Vet inte vad det är med min kropp som tycker att det är kalasbra att inte sova på natten.
Kanske mest är mina tankar som håller mig vaken.

När jag var i 15-16 års åldern hade jag som vana att ta ett kollegieblock och skriva ner allt som jag tänkte på som gjorde att jag inte kunde somna, sen var det som gått som borta.
Hade varit skoj om man hade hittat ett gammalt block och sett vad det var som jäckade en då.
Kanske funkar ännu, lika bra att ge det ett försök.

Nu ligger jag iaf och grubblar på hur jag ska klippa mig, om jag nu får nån drop-in tid i morron.
Mina vänner kör ju i stortsett uteslutande med trimmer-frilla, det är väll Axel och Jocke som inte fallit för den billiga frukten.
Men jag trivs inte i kort hår, men inte häller i det långa, bökiga svall jag har nu.

Har googlat efter frisyrer.
Det verkar inte finnas något hopp.
Blir väll som förra gången jag klippte mig (februari).
"-jag vill ha samma frilla som Idol-Danni."

Har ju inte hittat något bättre.

Vet vet, kanke kommer en bild i morron, om det gick vägen med Drop-in:en.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0