Ett tag.

Hur länge är ett tag?

Inom bloggandet för min del så är ett tag kanske en och en halv vecka.

Med andra ting i livet är ett tag sjukt mycket längre.
När man säger, "nu vill jag inte springa med isolering på ett tag!" då menar man åravis.
Samma sak som när jag tänkte tanken, "jag har inte tränat på ett tag".

Fick en uppenbarelse i tisdags förra veckan hemma hos Staffan.
Vi kom in på samtalsämnet träning.
Axel som man kanske kan se som någon form av tränings-freak och jag kom överens om att jag skulle följa med honom till Friskis & svettis i fredags.

Fredagens arbete närmade sitt slut och jag hade dragit på mig en irriterande huvudvärk.
Lite mat, vatten och två stötar alvedon fick igång mig igen och det bar av mot friskis.

Känns som att jag kan få det där med att träna till en god vana.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0