Isoleringsplåga

Dagen som hade kunnat vara ogjord.

Isolering måste vara konstruerad av onda män med okänslig hud.
Hela dagen har jag sprungit upp och ner för ett tak som en jävla idiot.
Och i mina händer har jag haft kliande isolering som inte har passat någonstanns som man velat ha dit den.
Jaja, man får se de som benträning.

På tal om träning så har jag varit ovanligt strukturerad och inte bangat ur.
Har haft som argument att jag lyfter och rör mig mycket på jobbet, men det känns ändå som att det är en bra grej att träna.
Sjukt kul nu i början när det syns att man kommit igång.
Grejer börjar synas tydligare å så.
Uppskattar till och med träningsvärken, på ett lite självgott sätt.

Men den kanske mest positiva effekten av träningen är att man inte bara kör hem å lägger sig på soffan.
Slumrar en stund och vaknar när kvällen är över.

Ge mig tre månader som kommer det kanske klassiska "före/efter"-bilder?!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0