Torsdags känsla med måndags slut.

Men självklart så var det ju tisdag i dag.

Det är ju det var dag efter måndagar.
Vaknade och stressade till jobbet, the way I do.
Kom upp ur sängen lite tidigare (06.41) än vanligt, så som jag även brukar göra på torsdagar.
De gjorde nog att jag fick lite deorienterad om vilken dag det var.

Levde dagen som en Torsdag fram till frukosten.

Arbetade vidare och dagen gick... sakta som fan!
Antagligen en efterdyning av besvikelsen av av det är tisdag.

Min nedstämdhet ledde till att allt kändes Måndag.

Väl hemma har jag inte legat på soffan direkt.
Då Sandra är på någon sorts avskedsmiddag för nån på H&M och jag inte orkat byta om från underställ till civilicerad klädsel, men ändå funnit mig rastlös har jag städat.

Julstädning?
Nja, inte så noga, men dock en genomstädning.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0