En söndags utan tid för ångest...

Har inte ännu hunnit sätta mig ner för att låta söndagens plågor falla över mig.

Men nu är det snart dags att lägga mig, så då kommer det väll.
Och på vilket sätt jag skall lägga mig.
.
Dagen började tidigt för att vara en söndag, redan vid nio-snåret hämtade vi (jag å Sandra) upp Axel vid kontoret för vidare färd.
Resan gick mot Älmhult och Ikea.

Hemma igen baxades allt in i liten lägenhet.
Ny säng, lite gardrobs grejer, en hylla till badrummet och som vanligt lite gott å blandat.

Börjar bli lite ordning igen efter det embalageberg som tonade upp sig i istort sett hela lägenheten.

Har även hunnit med att tvätta i kväll...
Här har det inte legats på latsidan inte..

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0