Födelsedags-slentrian

Det där med att fylla år har tappat sin charm.

Visst fick man lite paketer och grattis-sms.
Men utöver det?
Ingen skillnad mot vilken vanlig måndag som hällst.

Försökte få ihop någon form av fika på kvällen, i min ära.
Gick väll sådär.
Tomas fick skulle bra ligga hemma efter sin sjukhusvistelse och övriga har kommit i någon form av Call of Duty 4-koma.
Slutade i vartfall med att Sandra, Axel och jag tog en trevlig fika på Max.

Fan va bittert det lät.


Ska försöka ta mig till Ikea inom den närmaste tiden med.
Sandra och jag har tröttnat på att svettas i kapp i 90 sängen nu, så det är nog dags för en 140.
Som vanligt kommer man ju hitta en massa andra saker som man egentligen behöver och inte behöver.
Ska nog skaffa nån sorts möbel att ha i badrummet så att Sandras fön och platt-tång inte bara ligger på golet.
Samtidigt behövs det mer plats i garderoben så, vi får nog köpa nån form av hylla med.
Ser ni det roliga i ovanstående?
Samtliga meningar börjar med S.
S:et, som ett I men trixigare.

Nu kanske det är dags att knyta sig.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Staffan

Kom hit ikväll och testa mitt nya kaffe då vet jag! Så ska du få en present också! Ta en valfri sak ur vindsförådet =)

2008-01-09 @ 13:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0