Tisdag och soffliggande.

Det var länge sen.

Eller ja, inte så länge, fick åka hem från jobbet i Fredags med.
Men denna dag började med att jag ringde till chefen och förklarade mig sjuk.

Spenderade dagen och kvällen i går med mängder av feberfrossa och ömmande leder.
Äger ingen termometer, men om jag ägt en hade den visat något annat än 37.5.
Kändes som det ända rätta att stanna hemma idag.

I morse lurade febern kvar och även huvudvärken som jag levt med sen i fredags, men nu verkar bådera bort blåsta.
Så det får bära av mot arbetet i morgon.

Dagen har spenderats genom att göra så lite som möjligt.
Lite i sängen och lite i soffan, även ytterst lite i köket.

Här även haft en intressant av mina högtalare här i kväll.
Verkade som att han var intresserad och skall höra av sig i morgon om det blir köp eller ej.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0