Mage i uppror...

Gårdagen spenderades nere på Österlen och café Annorlunda.
Det är nog det bäste stället någonsin för att äta torra kakor, vill säga mandelkubb och alla andra kakor som klassar in sig i den kategorin.
Tyvärr så är det inte min favvo sort av kakor.

På vägen hem till K-town åkte jag med sandras fasters familj, pga att Sandra skulle till Sösdala och jag ville hem för att köra å träna.

Den tanken blev inte verklighet.

När vi passerade genom Kivik kom Sandras kusin Linda på att hon minsan ville köpa fisk nere på Bures nere i hamnen.
Lindas ord blev lag, och även jag köpte mig en bit firre...

Väl hemma var klockan så mycket så att träning var att glömma.
Så jag kokade lite potatis och rörde ihop en kall sås.

Den maten har lyckats röra till min mage rätt så bra.
Dagen var inget problem, men väl hemma släppte alla hämningar så att säga...

Så nu sitter jag här i konstant startposition med sikte på hemlighuset.

ha de 

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

gött med räserbajs! =)

2008-05-29 @ 22:10:15
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0